Seni Beklerken-Judith McNaught

Unknown | 1/04/2015 |

Yine elimden düşüremediğim bir Judith kitabı bitirdim. Harikaydı tek kelimeyle.
Alexandra, Morsham köyünde annesi ve dedesiyle yaşayan, babasını yılda iki-üç defa görebilen, büyükbabasının yetiştirdiği 17 yaşında bir genç kızdır. Dedesini kaybettikten sonra henüz 14 yaşındayken ailenin bütün yükünü bu küçük kız üstlenmek zorunda kalır. Bir gece, dedesinin emektar atıyla arkadaşının doğum gününden dönerken ormandan gelen anlaşılmaz sesler duyar ve sonra kendini haydutların arasında bulur. Haydutların silah doğrulttukları kişi Hawthorne Dükü Jordan Townsende’dir. Alexandra, Jordan’ın hayatını kurtarır ve bundan sonra kader ağlarını örmeye başlar.
 
Yorumumu, kitapta hoşuma giden bir sözle bitirmek istiyorum,
“Yalan, söylenen kişinin zekâsına hakaret olduğu kadar, söyleyen kişinin ruhuna da hakarettir.”

4 yorum:

  1. J. McNaught'u ben de çok severim... bu türün en iyisidir bana göre...bu romanı da okumuştum ama çok oldu hayal meyal aklımda kalmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarın kitaplarını severek okuyorum ve bence de türünün en iyisi. Bazen, aradan zaman geçince ayrıntıları hatırlayamıyor insan :)

      Sil
  2. Bu kitabı okudum ama hiiiiiiiççç çıkaramadım konusunu yaa. Unutmuşum tamamen kitabı. :) Çok kızdım kendime şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Bazen bana da öyle oluyor. Unutuyorum ya da kitapların konusunu karıştırıyorum :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP