Kitap Alışverişi-1

Unknown | 3/03/2014 |
 
 
Kitapların yeri çok farklı bende…Aramızdaki bağ o kadar kuvvetli ki kitapları gördüğüm anda bir çekim oluyor ve bu çekim beni doğruca kitapların başına götürüyor. Kipa’daki kitap reyonunda yapılan indirimi görünce durur muyum hiç! Geçenlerin şaşkın bakışlarını üzerimde hissetim ama neyse ki kitap reyonuna ilginin azlığından dolayı da kitaplarımı rahat rahat seçtim. Aslında bu ilgisizliğe sevinsem mi üzülsem mi bilmiyorum. Evet, rahatça kitap seçmek güzeldi ama keşke kitaplara daha fazla ilgi gösterilse : (  Birçok insan kitap okumak için zamanının olmadığından yakınır. Bence insan gerçekten kitap okumak istiyorsa bir şekilde o zamanı yaratır ve her koşulda okur. Şimdi gelelim, en çok ilgimi çeken ve hoşuma giden görüntüye. İşte benim yeni kitaplarım… 
Daha çok epsilon yayınlarından almışım : )

 
Bir de kitaplarımın kapaklarına bakalım mı ?


 


2 yorum:

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP