Kitap Alışverişi # 16

Unknown | 1/20/2015 |

Yeni yılın ilk kitap alışverişini paylaşıyorum. Tabi yine indirimde gördüğüm ve dayanamayıp aldığım kitaplar… Çoğu, seri tamamlamak için aldıklarım.
Kuşatma ve Fırtına, bulduğuma çok sevindiğim bir kitap. Daha önce Gölge ve Kemik kitabını almıştım ama devamı elimde olmadığı için okumaya başlamamıştım. Bu seri hakkında güzel yorumlar okudum ve o yüzden çok merak ediyorum.
Asil Kan da bir devam kitabı. Üç kitaplık bir seri, serinin ilk kitabı Doğum Lekesi’ni daha önce görmüştüm ama almak için karar verememiştim. Neyse yine rastlarım herhalde.
Bu iki kitabı Kiler’den 5’şer liraya aldım.
 
Vahşi Bir Lordun Kollarında ile Son Çarem, daha önce iki tanesini aldığım bir serinin kitapları. Seriden ikinci kitabım eksik. Hovarda ve Gecemi Aydınlat ise seri tamamlamak için alınmadı. Bu kitaplar Kipa’dan 7’şer lira.

 

Hırsız, bulduğuma en çok sevindiğim kitap. Görünce nasıl mutlu oldum anlatamam. Böylece seri tamamlanmış oldu.
Son Pişmanlık hakkında güzel yorum okumuştum. Umarım beğenirim. İki kitap da Kipa’dan ve yine 7’şer liraya.

Kutsanmış Kan ile ilgili olumlu ve olumsuz yorumlar okudum. 4 lira olunca kaçırmak istemedim ve bir seri başlatmış oldum. Beğenirsem devam ederim artık.
Kar Tanelerinin Bir Bildiği Var, ilk çıktığında kapağına bayıldığım, tam da bu kış günlerinde okunacak, almayı çok istediğim bir kitaptı.
Yerkara’yı Migros’tan 5 liraya aldım. Daha önce D&R indiriminde görmüştüm ve aklımda kalmıştı.
 
Bu kitaplar da yeğenimin hediyesi J
Kır Çiçeği Tepesi'ni almak istiyordum zaten. Beni Bulun ise daha önce merak ettiğim sonra etkilenirim diye okumaktan vazgeçtiğim bir kitaptı ama okumak şart oldu artık.

20 yorum:

  1. Beni Bulun muhakkak okunması gereken bir kitap. Evet insan oldukça etkileniyor ama kitabın sonunda çok güzel dersler çıkarıyor ve haline şükrediyor. Sevgiler :) iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda okumak istiyorum kitabı. Yorumun için çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. En sevdiğim yazı alışveriş yazısı. :)

    Bizim burada neden Kipa yok ki!!! :(
    Kiler var sadece onda da çok fazla çeşit yok. *-*
    Migros var ama tek M olduğu için küçük. :(

    Hırsızı almışsın en çok ona sevindim. :)
    Sabrina iyidir,sevdiğim yazarlardan. :)
    Kutsanmış Kan'ı 4 liraya almısın,çok uygunmuş ve Yerkara'da öyle. :)
    Gölge ve Kemik'i aldım ama hala duruyor kitaplıkta.Hovarda'yı merak ediyordum,artık yorumuna göre karar veririm bende. :)

    Hepsini güle güle oku. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de alış yazılarını çok seviyorum canım. Kendim almış gibi mutlu oluyorum. Marketler en çok kitaplar için dikkatimi çekiyor. Bazı yerlerde de Kiler yok. Kiler olsa da her kilere çok kitap koymuyorlar ki!
      Hırsız'ı bulacağımı hiç düşünmemiştim. Aldığım için çok mutluyum :) aslında okunacak çok kitabım var ama fiyatları uygun olunca kaçırmak istemiyorum. Hovarda'yı ben de merak ediyorum.
      Güzel yorumun için çok teşekkür ederim canım.

      Sil
    2. Mesela bizim burdaki Kiler'de. *-*
      Eskiden sınav için Edirne'ye giderdim,gittiğimde mutlaka Kipa ve Kiler'e uğrardım ama okul bittiği için artık gitmiyorum,bizim burdakiyle yetiniyorum. :/

      Marketlerde indirimli kitapların satılması çok iyi oldu bana göre,eskiden pahalılardı alamıyorduk pek,gerçi hala pahalılar ama en azında bir iki yıl öncesine de ait olsa uygun fiyata bulunuyor artık. :)

      Hırsız'ı bulman güzel olmuş o zaman.Okuyunca yorumunu merak ediyorum. :)

      Rica ederim. ^^

      Sil
    3. Edirne'de mi okudun? Ben de Edirneliyim :) Bak bir ortak noktamız daha varmış canım:)
      Marketlerde kitap satılması bence de çok güzel, hem 4 ve 5 liraya kitap alabiliyoruz. Yeni çıkan kitapların çoğu çok pahalı.
      Hırsız sürpriz oldu bana. En kısa zamanda okuyacağım onu da.

      Sil
    4. Evet Edirne'de okudum.Gerçekten öyle oldu. :)

      Evet,ben kilerden 1.50 liraya bile kitap aldım.Çok iyi oldu bu sayede almak istediğim kitapları da uyguna almış oluyorum. :)

      Bu arada mimledim seni. :)
      http://minninwonderland.blogspot.com.tr/2015/01/kitap-tag.html

      Sil
    5. Ben, henüz 1.50 liraya kitap alamadım ama umarım o da olur. Kitaplar ucuz olsun, daha çok kitap okunsun :)
      Hemen bloğuna bakıyorum canım, teşekkürler...

      Sil
    6. Banada denk geldi,kitabı da beğendim aldım. :)

      Sil
    7. İstediğim kitaplar ucuza denk gelince çok mutlu oluyorum :)

      Sil
  3. Çok güzel kitaplar. Ben elimdekileri bitirmeden almamak için resmen kendim ile mücadele ediyorum. Keyifli okumalar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım :) Okunacak kitap olduğu için bir süre almam diyorum ama dayanamıyorum alıyorum ben de.

      Sil
  4. Kuşatma ve Fırtına'yı ben de çok merak ediyorum.Bitirdikten sonra yorumunu bekliyorum(Senden iyi bir puan alırsa ben de okurum:)
    Bu arada takipteyim ziyaretini beklerim:)
    http://benimivirzivirlar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakkında güzel yorumlar okuduğum bir seri. Umarım okuduktan sonra beğenirim ben de :) Hemen bloğuna bakıyorum canım.

      Sil
  5. ooyyyy hepsi çok güzel görünüyor, keyifli okumalar canım:) kipada indirim olduğunu bilmiyodum, bi bakiim o vakit:) beni bulun yorumunu da çok merak ediyorum ayrıca...

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim canım :) Kipa'da uzun süredir aynı kitaplar vardı. Farklı kitaplar getirilmiş, fiyatlar da uygun. Beni Bulun'u okumaya başladım.

    YanıtlaSil
  7. Senin kitap alışverişlerini çok kıskanıyorum. :D O kadar güzel kitapları hep uygun fiyata alıyorsun ki....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim :)) sizin oraya da bir Kiler açsınlar artık. İndirimli fiyata alınca alacağım kitapların iki katını alıyorum. Keşke tüm kitaplar indirimli satılsa.

      Sil
  8. Çok güzel kitaplar gerçekten. Kim indirimde kitap görülte almadan durabiliyor ki? Asil Kan'ın bir ilk kitabı olduğunu bilmiyordum :( şimdi onu okumadan önce ilk kitabınıda almam gerekecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Gerçekten indirimli kitaba dayanmak daha zor. Ben de Asil Kan'ı okumak için bekleyeceğim.

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP