Zıt Kitaplar Mimi (Mim # 8)

Unknown | 9/05/2014 |

Zıt Kitaplar konulu yeni bir mim daha... Sevgili Romantik Optik beni unutmamış, bu güzel etkinlik için etiketlemiş :) Teşekkürler...
Kitap söz konusu olunca mim yapmak daha bir zevkli oluyor :) Soruları yanıtlamak için ilk önce kitapların arasına daldım, uygun olanları seçtim, biraz vaktimi aldı ama sonunda içime sinen bir etkinlik oldu diye düşünüyorum. 

1. Alım Zamanına Göre Zıt Kitaplar    
En eski kitap Kerime Nadir’in Saadet Tacı, en yeni ise toplu halde aldıklarımın içinden seçtiğim julie Garwood’un  Ateş ve Buz kitabı.


2. Fiyatına Göre Zıt Kitaplar
Turgut Özakman’ın Diriliş kitabını 5-6 yıl önce 22 liraya almıştım. Kan Ateşi’ni de bir marketten 3.95 liraya aldım.
 

3. Anlatıcısına Göre Zıt Kitaplar
Karanlık Ateş, kitabın kadın karakteri MacKayla tarafından anlatılmış. Henüz okumadığım Köpek Düşleri, kitabın erkek karakteri olan Cameron Wolfe'un ağzından anlatılmış.


4. Kapağına Göre Zıt Kitaplar
Aşkın İhaneti kitabını sevmemiştim, kapağını da beğenmiyorum. Yine henüz okumadığım Duman ve Kemiğin Kızı kitabının kapağı da beğendiklerimden.
 

5. Uyruğuna Göre Zıt Kitaplar
Gece Sesleri Ayşe Kulin’den ve Sere Prince Halverson’dan Mutluluğun Öteki Yüzü…
 

6. Kalınlığına Göre Zıt Kitaplar
Boleyn Kızı 820 sayfa, Fareler ve İnsanlar 121 sayfa...


7. Hikâyesine Göre Zıt Kitaplar
Kızım Olmadan Asla kitabını uzun zaman önce okumuştum. Bir solukta okunan, gerçek bir yaşam öyküsü… Kurgu kitap olarak da, çok sıra dışı bir hayal gücüyle yazılmış olan Pür’ü seçiyorum.


8. Türüne Göre Zıt Kitaplar
Aşk Yeniden, okuduğum kitaplar arasında unutamadığım romantik kitaplardan. Fantastik olarak da Mefisto’yu seçiyorum.
 

9. Moduna Göre Zıt Kitaplar   
Leyla, gerçek bir yaşam öyküsü olmasından dolayı da çok etkilendiğim bir kitap… Yüreğe Söz Geçmiyor okurken gülümseten kitaplardan…
 
 
 Ben de bu eğlenceli mim için Kristal Kitap, Kitap Kurdunun Düşünceleri ve Kitaptan Bayan'ı mimliyorum.
 
 

11 yorum:

  1. Kan Ateşini kaça aldın kaça :D inanamıyorum sana süper şanslısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) 3.95'e aldım, gerçekten şanslıyım. Ben de gördüğümde şaşırdım. Hatta o kitap olup olmadığına emin olamadım bir an.

      Sil
  2. Çok teşekkür ederimm çok mutlu oldum :)) en kısa zamanda yapıp koyacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum :)

      Sil
    2. Canım google Hangouts'tan sana mesaj attım acaba bakabilir misin ?

      Sil
    3. Yazıyı hazırladım ama senin blogunu etiketleyemedim nasıl yapıldığını soracaktım

      Sil
    4. Tamam canım hallettim gerek kalmadı paylaştım mimi :))

      Sil
    5. Çok teşekkür ederim canım :) Hemen bakıyorum bloğuna.

      Sil
  3. Çoook teşekkür ederim, bende hemen yapıp koyacağım bloguma :) ♥

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP