Etkinlik: Şimdi Mevsimi

Unknown | 1/08/2015 |

Sevgili Kitap Sandalı mimlemiş beni bu eğlenceli etkinlikte. Teşekkür ediyorum canım :)
 
1. Kışın okumalık favori bir kitabın var mı?
Hikâyesi, kış mevsimine göre kurgulanmış kitapları okumayı seviyorum. Özellikle de kitabı okuduğum anda mevsim kışsa… Kardan Kız, bugünlerde yurdun her yerinde kar yağarken Alaska’nın soğuğunu hissettiren masal tadında bir kitap.
 
 
2. Kapağı mavi olan bir kitap?
Aslında kapağı mavi olan birçok kitap var ama bir kitap seçiyoruz ve ben de Umutsuz’u seçiyorum.
 
3. Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap?
Geçtiğimiz yılın beni en çok etkileyen serisini yerleştiriyorum yılbaşı ağacına ve işte yine Ateş Serisi diyorum.
 

4. Kış tatili için mükemmel olan bir kurgusal dünya?
Prag, çok merak ettiğim ve görmek istediğim bir şehir. Duman ve Kemiğin Kızı’nda karın düştüğü Prag sokaklarını öyle güzel betimlemiş ki yazar, o kurgusal dünyada kış tatilini geçirmek mükemmel olurdu.
 
 
5. Birlikte kış tatiline gideceğin bir kitap karakteri?
Kiminle gitmek isterim ki! Son okuduğum kitaplardan mı seçsem bilemedim. Judith McNaught’in, Seni Beklerken kitabındaki Havvthorne'un yakışıklı dükü Jordan Tovvnsenden'i seçiyorum :)
 
6. Bu sene için listende olan bir kitap?
Birçok kitap var listemde ama şu anda ilk aklıma Hush Hush Serisi geliyor. Alınacaklara bir yenisi ekleniyor sürekli, liste çok uzun :)
 
7. Favori tatil içeceğin, atıştırmalığın ve filmin?
Favori içeceğim kahve olsun çünkü kitap okuyacağım, film izleyeceğim uykum gelmesin. Atıştırmalık da çikolata olsun kahvenin yanına :) Başrollerini Nicole Kidman, Renée Zellweger, Jude Law’ın paylaştığı Soğuk Dağ filmi de favori filmim.
 
 
Sorular bitti, sıra geldi mimlemeye. Ben de Bir Otakunun  Dünyası, Naz’lı Kitaplık, Kozmokitap, One BeterDay’i mimliyorum.

2 yorum:

  1. Harika bir etkinlik ^^ Mimlediğin için teşekkürler. ilk fırsatta yapmaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP