İki Ateş Arasında - Monica McCarty (Highland serisi # 1)

Unknown | 1/15/2015 |

Yine İskoçlar’ı anlatan çok güzel bir kitap okudum. Tarihi romanslarda ilk olarak aklıma hep İskoçlar geliyor. Şimdiye kadar okuduğum, İskoçlar’ı anlatan hikâyeler hep ortaçağ zamanına ait. Bu kitap da 1300’lü yılların içinden bir hikâye anlatıyor. İngiliz hâkimiyetinden kurtulmak isteyen İskoçların planı, İskoçya’nın en iyi savaşçılarını aynı çatı altında toplamak. bunun için de Robert the Bruce ülkenin dört bir köşesinden güçlü, yetenekli on savaşçı seçer. Ancak bu savaşçıların hepsine liderlik edecek güçlü birine ihtiyaç vardır. O da bu gizli orduyu yönetebilecek korkutucu, savaşçı ve gururlu bir lider görüntüsü çizen Tor Macleod’dur. Ancak Tor bu planın bir parçası olmak istemez. Çünkü İngiltere ile İskoçya arasındaki savaşta taraf tutmak ve İngiltere kralını karşısına almak istemez. Bir zamanların şövalyesi eski yönetici Andrew Fraser ittifak kurulması karşılığında kızlarından birini Tor’a verecektir. Daha fazla devam etmesem iyi olacak.
Judith McNaught ve Julie Garwood  sevenlerin bu kitabı beğeneceklerini düşünüyorum.
 

8 yorum:

  1. Yeni bir mimden merhaba :)

    http://kitaparasikahvemolasi.blogspot.com.tr/2015/01/mimlendimmmm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni mime merhaba o zaman, hemen bakıyorum bloğuna :)

      Sil
  2. Güzel , ilginç bir kitap gibi duruyor. Alınacaklar listeme eklendi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle listene eklemelisin arkadaşım. Ben sevdim, senin de seveceğini düşünüyorum :)

      Sil
  3. Bu yazarın diğer kitaplarını da okudun mu? Ben nedense sevemiyorum yazarın tarzını. Kitapları çok ağır ilerliyormuş gibi geliyor. Saatlerce okuyorum okuyorumda hala ilk 50 sayfada sayıyormuşum gibi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarın okuduğum ilk kitabı ve ben sevdim bu kitabı. Serinin 2., 3. kitapları da var bende, onları okuduğumda sever miyim bilmiyorum ki! Sen yazarın hangi kitabını okudun?

      Sil
    2. Diğer serisinden bi kitaptı valla. Hangisiydi bilmiyorum. Kır Zincirleri veya Asi veya Maskesiz. :D 3'ünden biri. Lisedeyken okumuştum. Sonra sevip sevemediğimi hatırlamadığım için Üniversitede de diğer kitaplarını almıştım. Baktım gitmiyor kitap eve döndüğüm zamanda bendeki diğer kitabına bakıp -şöyle azıcık okumuş ve hatırlamıştım- aaaa ben bu yazarı sevmiyordum kiiii niye almışım kitaplarını diye üzülmüştüm. :D

      Sil
    3. Bilmiyorum ki şimdi, başka kitaplarını okumadığım için karşılaştırma da yapamıyorum ama belki bu okuduğumu da okusan sevmeyeceksin.

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP