Mezar Cadısı - Kalayna Price

Unknown | 1/21/2015 |
Alex, ölülerle konuşan bir mezar cadısı. Onun, işi bu ve bu işin eğitimini almak için akademiye gitmiş. Cadılar, ifşa edildikleri için herkes tarafından biliniyor ve yaptıkları bir iş olarak kabul ediliyor. Sanık sandalyesinde oturan ve sorguya çekilen bir ruh görmek de olağan bir durum. Ancak ruhlar aleminde durum biraz karışık. Daha fazla anlatırsam kitabı özetleyeceğim, onu için fazla ayrıntıya girmeden kitapla ilgili düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.
Bu kitabı bir hevesle almıştım, güzel olacağını düşünmüştüm nedense. Şimdi beklenti içine girmemeliydim keşke diyeceğim ama ben, tüm kitaplarımı güzel olmaları beklentisiyle alıyorum. Diğer türlü hissetsem almam zaten. Bu kitap hayal kırıklığına uğrattı beni. Konu güzeldi aslında, daha farklı yazılsaydı bir bütün olarak kitabı sevebilirdim. Aralarda biraz hareket oldu. Sonuna doğru sürükleyici olduğunu da söylemek istiyorum. Ama genel olarak vasattı kitap. Keşke sonundaki heyecanı ve anlatımı bütüne yayabilseydi yazar. Çok fazla tekrar vardı. Ritüeller sırasında sihir yapması, ruhları canlandırması çok sıkıcıydı. Aynı şeyleri tekrar tekrar okuduğumu düşündüm.

12 yorum:

  1. sağlık olsun ki, bütün kitapları da sevemeyiz ki, yeni kitap gelsin o halde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada sevmediğimiz kitaplar çıkacak değil mi :) Bence de gelsin yeni kitaplar...

      Sil
  2. Ben bu kitabı geçen hafta takasla aldım.Merak ediyordum ama yorumunu okuyunca bilemedim şimdi sever miyim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kitaba olumsuz yorum yazınca ve o kitabı okuyacak olanları da olumsuz etkileyince üzülüyorum. Keşke öyle yazmasaydım diyorum. Çünkü benim sevmediğim bir kitabı bir başkası sevebilir, beğenene de rastladım ayrıca. Okuduğunda yorumunu merak ediyorum, belki sen seversin :)

      Sil
    2. İnsanın içinden geçtiği gibi yazması en güzeli,böyle yazdığın için üzülme. :)
      Ne zaman okurum bilemiyorum ama okuyunca mutlaka yorumunu yaparım. :)

      Sil
    3. Tamam, üzülmüyorum o zaman :) Yine de merak ediyorum sevecek misin diye :)

      Sil
  3. Çan-Franny Billingsley kitabı bana bu etkiyi vermişti genelde cadılı kitaplar öyle oluyor cadılı kitaplardan hoşlanmıyorum bende sevemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çan kitabı bir süredir okunmayı bekliyor kitapların arasında, bu gidişle daha bekleyecek o zaman :)

      Sil
    2. Bence de beklet canım yani ben okurken resmen baygınlık geçirdim ki çok severek almıştım büyük şeyler bekliyordum ama hayal kırıklığı olmuştu

      Sil
    3. Araştırmadan kitap almamak lazım. Bu gidişle sıra gelir mi o kitaba bilmem artık :) Beklentiyi yüksek tutunca hayal kırıklığı oluyor bazen.

      Sil
  4. Selam, seni bir mime etiketledim! ^^ http://1kitapmeselesi.blogspot.com.tr/2015/01/kitap-tag-mim-3.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, hemen bakıyorum :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP