Ruhundaki Zehirle Yüzleş- Tess Gerritsen

Unknown | 1/09/2015 |
 
Ruhundaki Zehirle Yüzleş, tam anlamıyla bir gerilim kitabı. Adli tıp bürosunda otopsi yapılan cesetleri düşününce gerilmemek mümkün değil. Kitabın kadın karakteri Doktor Kat Novak, bu adli tıp bürosunda çalışmaktadır. İlk gelen ceset genç bir kıza aittir. Cesedin üzerinde, telefon numarası yazılmış bir kibrit kutusu vardır ve bu telefon numarası, bir ilaç firmasının sahibi olan Adam Quantrell’e aittir. Arka arkaya gelen cesetlerin ölüm sebepleri henüz piyasaya sürülmemiş, bilinmeyen bir ilaç yüzündendir. Ölümleri şüpheli bulan Doktor Novak, katili bulmak için araştırma yapmaya başlar. Kat, Adam’dan şüphelenmektedir, yoksa katil çok mu yakınındadır.
Biraz heyecan yaşamak istiyorsanız bu kitabı kaçırmayın derim.

8 yorum:

  1. Tess candır diyorum. Bu kadının kitapları bence muhteşem:))) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle muhteşem kitapları var yazarın. Hiç düşünmeden kitaplarını alabileceğim bir yazar tanıdım :)
      Sevgiyle kal...

      Sil
  2. Tess Gerritsen' in sadece Sona Kalan' ını okudum ama tek bir kitapla tarzına üslubuna aşık oldum diyebilirim. Şimdi de Gece Yarısından Sonra' yı aldım yakında okuyacağım. Bunu da inanılmaz merak ettim en kısa zamanda almalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tess'in kitaplarını okumaya yeni başladım ve benim de gönlümü fethetti :) Bende Rizzoli & Isles serisinin 5. kitabı Siliniş ile 10. kitabı Sona Kalan var. İlk kitapları alınca okumaya başlayacağım. Yazarın seri olmayan altı kitabı var elimde, onları okuyorum şimdilik :)

      Sil
  3. Kitabı çok merak ettim özellikle otopsi kısmını daha önceden de kitabı görmüştüm ama sonra almaktan vazgeçmiştim şimdi çok pişmanım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabın ilk bölümlerinde bahsediyordu otopsiden ama oldukça etkileyiciydi. Tess'in kitaplarını 4 liraya almıştım Kiler'den. Eminim bir dahaki indirimde de Tess kitapları olur, o zaman alırsın canım :)

      Sil
  4. bu rizoli ısles serisi diil ama di mi? bende de günahkar, ikiz bedenler ve siliniş var, seriyi tamamlayayım diyodum ama sabredemicem galiba:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu okuduğum seri değil canım. Günahkar (3), İkiz Bedenler (4) ve Siliniş (5) Rizzoli & Isles serisinin kitapları. Ben, seriyi tamamlamadan başlamayı düşünmüyorum :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP