Kar Tanelerinin Bir Bildiği Var – Debbie Macomber

Unknown | 1/31/2015 |

Noel zamanını anlatan film tadında, sıcacık bir Debbie kitabı okudum yine. Katherine O’Connor, iş ararken bir taraftan da başkaları için yeni yıl mektupları yazmaktadır. Doktor Jeffries, yazdığı ‘Özgür Çocuk’ adlı kitabında çocukların kendi sınırlarını ve özgürlüklerini belirlemesi gerektiğini savunmaktadır. Noel babanın, kızağının altına gömülmesini önerirken yeni yıl geleneklerinin saçmalık olarak görmektedir. Katherine, ülkedeki bütün çocukların noelden yoksun kalacaklarını düşündüğü için kitabında savunduğu fikirden dolayı doktor Jeffries’i pek sevmemektedir. Bir gün sık sık gittikleri cafede Katherine  ve Jeffries’in yolları kesişir.
Yılın bu zamanlarında okunduğunda daha da keyif verecek bu kitabı siz de seveceksiniz eğer yazarın kitaplarını beğeniyorsanız.

4 yorum:

  1. debbie maccomber hiç okumadım ben. bi sürü de kitabı var, böyle olunca da insan hangisini okuyacağını şaşırıyor. tarzı, kafa dağıtmalık anladığım kadarıyla. hangisinden başlamamı tavsiye edersin acabaaaa?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarın okuduğum ikinci kitabı. İlk okuduğum kitap serinin birinci kitabı Küçük Mucizeler Dükkanı. Bu kitap da ara kitap yanılmıyorsam ama ayrı da okunsa olur çünkü çok fazla bağlantı yok seriyle. Sadece Bir Yumak Mutluluk dükkanının adı geçiyor. O yüzden bu kitapla başlayabilirsin. Kesinlikle kafa dağıtmalık...

      Sil
  2. Kitabı bugün bitirdim ve herkes 5 puan verirken 3 puan verdim. *-* Bunun sebebi de sanırım, kitap ne kadar akıcı olsa da aynı tarz olması -Bir kitabını daha okumuştum, oradan biliyorum :)- ki bunu zaten tahmin ediyordum ama, kitap çok hızlı gelişti hele başları.. Bunun gibi şeylerden dolayı 3 verdim sanırım ben. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yazarın çok fazla kitabını okumadım canım ama bu tarz kitaplarda konular birbirine benziyor genellikle :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP