Hırsız - Tarryn Fisher

Unknown | 1/29/2015 |
Bu güzel serinin son kitabı da bitti. Tarryn Fisher’in kitaplarını hiç düşünmeden alıp okurum artık. Kitap daha ilk sayfalardan alıyor ve sonuna kadar sürüklüyor. Sıkıldığım bir bölümü olmadı. Hiç bitmesin istedim.
Şimdi ne yazsam, nasıl yorum yapsam bilmiyorum. Bu seride, her kitapta farklı karakterlerin gözünden bakıyoruz olaylara. Serinin son kitabını da kadınlar tarafında paylaşılamayan Caleb’in ağzından yazmış yazar. ‘Damarlarımda kandan çok o vardı’ diyor Caleb. Ne kadar anlamlı bir söz. Bu yorumumda bir karaktere kızıyorum ve onunla tartışıyorum. Damarlarında kandan çok o varken,  nasıl başkalarıyla birlikte olabiliyorsun. Olivia’a olan aşkının saplantılı olduğunu söylerken nasıl farklı davranabiliyorsun. Evet, yanlış anlaşıldın bazen ama yanlış anlaşılmak için de aptal gibi davrandın. Doğruları anlatmak için neden Olivia’nın peşinden gitmedin. Her reddedilişinde kaçmasına da kızdım. Kızdım diyorum da böyle olmasaydı o zaman neyi merak ederdik, nasıl heyecanlanırdık değil mi? Üç karakteri de ayrı ayrı okuduktan sonra hala Olivia ile ilgili düşüncelerim değişmedi.
Bitmesini istemeyeceğiniz bu seriyi kesinlikle tavsiye ediyorum.

6 yorum:

  1. Ozellikle cok yaptığım bir durum karakterlerle konuşmak eh tabiki iç sesimle :)
    Keyifli okumalar.,.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yalnız değilim o zaman. Bazı karakterlere çok kızıyorum gerçekten.

      Sil
  2. Sende benim gibi düşünüyorsun.Hem böyle şeyler söyleyip hem de başklarıyla beraber olmasına çok kızdım.Calep hakkındaki düşüncelerim belli hala değişmedi.Seride en favori karakterim Olivia ne yaparsa yapsın kızamıyorum ona. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle senin gibi düşünüyorum canım. Evet, Olivia'nın da yanlış davranışları oldu ama bendeki yeri değişmedi hiç :)

      Sil
  3. Calep, Calep, Calep! CALEP! CAALLEEEPPP. :D Sıkı bir fanıyım kendisinin lütfen taş atmayın yavrucağıma. Oda bir insan oda hata yapabilir. Oda etten kemikten! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etrafımda Calep'in fanları varken daha dikkatli olmalıyım o zaman :))) Taş atmıyoruz canım benim ama Olivia çok üzüldü onun yüzünden. Biz onları birlikte görmek istedik ya kızgınlığımız ondan :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP