Proje: Ölümcül Virüs - Tess Gerritsen

Unknown | 10/18/2014 |

İlk defa bir Tess kitabı okudum. Çok sürükleyici bir gerilim romanıydı. İyi ki bulduğum tüm Tess Gerritsen kitaplarını almışım J Kısaca kitabın konusundan bahsetmek istiyorum.
Cathy’nin hayatı, arkadaşına gittiği o yağmurlu gecede bir anda değişir. İşte o yağmurlu gecede Cathy, karşısına çıkan Victor’ın hayatını kurtarır. Victor, bir bilim adamıdır ve dünyanın geleceğini, bazı üst düzey çalışanların çıkarlarını tehdit eden bir bilgiye sahiptir. Victor’ın hayatını kurtardığı o andan itibaren, iki taraf arasındaki kovalamacaya artık Cathy de dahil olur. Nefes kesen bu gerilim kitabını okuduğunuzda kitabı elinizde bırakamayacaksınız.  
 
 

8 yorum:

  1. son üç kitabı hariç hepsini okudum tess'in. çok severim.o üç kitapda elimde ama sıra gelmedi maalesef :)özellikle rizzoli ve isles karakterlerini çok sevmiştim.benim gibi düşünen yapımcılarda zaten dizisini yaptılar onuda seyrediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, dizi yapmışlar seriye ama önce kitapları okumayı sonra varsa dizi veya filmini izlemeyi seviyorum. İlk defa okuyorum Tess kitabı ve gerçekten çok sevdim yazarın kalemini :)

      Sil
  2. http://romantikoptik.blogspot.com.tr/2014/10/mim7-biraz-muzik-biraz-ben.html Mimledim seni :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, en kısa zamanda yanıtlayacağım mimi :) Teşekkürler...

      Sil
  3. Mimlendinn !! Yaparsan çok sevinirim :D http://kitapkurdunundusunceleri.blogspot.com.tr/2014/10/mim-4biraz-muzik-biraz-ben.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, yapmaz mıyım hiç :) En kısa zamanda döneceğim sana. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. En favori yazarımdır Tess. Yeni basım Hasat kitabını okumayı çok istiyorum . Henüz alamadım ancak en kısa sürede alacağım:)) Yorumun için teşekkürler, sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarı tanımamda büyük katkın var :) Artık benim de favori yazarlarımın arasında. Bundan sonra da yazarın kitaplarını almaya devam edeceğim. Zaten seriyi de tamamlayacağım. Elimde okuyacak çok kitabı var Tess'in. Şanslı hissediyorum o yüzden :) Yorumların için ben de teşekkür ederim. Sevgiler...

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP