Mim-Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı (Mim # 7)

Unknown | 8/29/2014 |
 
Çok paylaşılan bir mim için nihayet ben de Yamak’dan ve Kristal Kitap tarafından mimlendim. İki kişi tarafından mimlenmek ayrıca büyük bir mutluluk oldu benim için, ikinize de çok teşekkür ediyorum J Şunu da belirtmek istiyorum son zamanlarda aldığım kitapların kapaklarını daha çok beğeniyorum. Yayınevleri kapak tasarımına özen gösteriyor artık.

1- Kardan Kız
Kış mevsimini hissettiren her şeyi seviyorum. Kitabın hem adında hem de görselinde kar olunca nasıl beğenmem ben bu kapağı J Masal tadında, beğenerek okuduğum güzel bir kitaptı…
 
2- Kış Bahçesi
Kitabı gördüğümde yazarıyla ve kitapla ilgili hiçbir şey bilmiyordum. Kapağını beğenerek aldığım bu kitap hikâyesiyle de unutamadıklarım arasında yerini aldı.

3- Yüreğe Söz Geçmiyor
Bridgerton Serisi’nin tüm kitaplarının görselleri farklı tasarımlarıyla çok hoş…
 
4- Dostluk Ekmeği
Arkadya kapak tasarımlarıyla kalitesiyle bir numara benim için… Kitap yine önce kapağıyla dikkatimi çeken kapaklardan. Kitabın konusuyla alakalı sıcacık bir görüntü.
 

5- İntikam Ateşi
Kapağın rengine bayıldım en çok… Bu renkle bütünleşmiş esrarengiz bir tasarım bence.

6- Güzel Şeytan
Fantastik bir kitaba uygun sıra dışı, etkileyici bir kapak…
 
7- Mefisto
Kış mevsimini seviyorum madem puslu havayı sevmeden olmaz değil mi J Bu kapağa da bayıldım. Dex yayınlarının kapak tasarımlarını beğeniyorum ama kaliteye biraz dikkat diyorum.
 

8- Gazap
Koridor yayınlarının özellikle tarihi aşk romanlarının canlı renkli tasarımlarını da çok sevdim.
 

9- Duman ve Kemiğin Kızı
Daha bugün elime geçen, çok yakında alışveriş yazımda paylaşacağım güzel bir kapak yine…

10- Mezar Cadısı
Vee yine bugün gelen kitaplarımdan, hakkında güzel yorumlar okuduğum, kapağına da bayılarak aldığım bir kitap J 


Ben de bu mimi Kozmokitap, bendenizinyolculuğu ve Kitap Okuyan Solucan'a gönderiyorum.
 
 
 

11 yorum:

  1. Ayyy...Çok güzel cevaplar vermişsin bu mime :D Okurken cidden ''Aa bu kapak cidden süperdi!'' gibi tepkiler verdim :3 Ayrıca beni etiketlediğin için çok çok çok teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim beğendiğin için :) Merakla bekliyorum seçeceğin kapakları.

      Sil
  2. Yanıtlarını severek okudum. En kısa zamanda cevap yazacağım. :) Seçim yapmak biraz zor olacak :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) O zor seçimleri daha çok merak ettim şimdi :)

      Sil
  3. Ateş serisinin kapaklarından birini beğenen olarak tarihe geçtin şuan da. :P Epsilon kapakları ne kadar berbatsa, Artemis kapakları da o kadar kötü. -Gölge Ateşi kapağını görüp de kitabın çıkıyor olması heyecanına kapılan ve kapağı güzel sanan blogger söylüyor bunları. :P-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana tarihe geçmişim, iyi ki Artemis kapağı da koymamışım :))) Epsilon'un kapaklarını genel olarak beğenmiyorum aslında. Ben de Ateş serisinin heyecanına kapıldım herhalde :) Şaka bir yana İntikam Ateşi hoşuma gitti.

      Sil
  4. Birbirinden güzel kapaklar seçmişsin. Bence de yayınevleri artık kapak görselini daha çok önemsiyorlar. Hele Arkadya'nın rengarenk püskülleri ve kaliteli baskısından sonra bence çıta çok daha yükseldi ve onlar da bunun farkındalar. Şahsen kendi adıma önemsemiyorum dersem yalan söylemiş olurum. Kaldı ki cep boy kitap alırken bile iki kez düşünüyorum :) Yani şekilci sayılır mıyım bu durumda bilmiyorum ama kitaplar söz konusuysa ince eleyip sık dokuyorum ve özenli işler bekliyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım güzel yorumun için :) Seçtiğim kapakları beğenmene sevindim :) Tabi ki öncelikli olarak okuduğumuz kitaptan keyif almamız önemli ama ben de görselliğe önem veriyorum. Eğer alacağım kitapla ilgili bir ön araştırma yapmadıysam, kapak dikkatimi çekiyor ilk önce. Kitaba değer veren herkesin, kitap söz konusu olduğunda özenli işler beklediğini düşünüyorum.

      Sil
  5. Cevap vermek için geç kaldım ama şimdi çalışma yapıp paylaşım yapacağım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu biraz geç gördüm ben de :) Hemen bakıyorum bloğuna.

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP