Bir Kitap Mimi Daha :) (Mim # 6)

Unknown | 8/28/2014 |

Cam-misket bloğunun sahibi guguklu saatten ninniler çok güzel soruları olan bir mim için seçmiş beni. Teşekkür ediyorum kendisine.
 
1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?
Seri okumayı seviyorum, bir diğer kitapta olayların nasıl gelişeceğini merak ediyorum. Bazen öyle bağlanıyorum ki serinin bittiğine üzülüyorum.
2-  Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak?
Kitaplara genel olarak baktığımda kadın yazarların çokluğu dikkatimi çekiyor. Böyle olunca da daha çok kadın yazarları okuyorum ama bu cinsiyet ayırt ettiğimden değil. Güzel olan her kitabı okurum, yazarı kadın veya erkek dikkat etmem.
3- Kitapçıya gidip kitap almak mı internet üzerinden kitap almak mı?
Kitapçıya gidip, kitaplara dokunarak kitap almayı seviyorum. Ancak yaşadığım yerde istediğim kitaplara ulaşma şansım çok kısıtlı. O yüzden, seçme şansı olduğu için interneti de tercih ediyorum. Yani duruma göre değişiyor. Birini seçmek gerekiyorsa kitapçıdan kitap almak diyorum J
4-Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı?
Kitapların dizi olmasını sevmiyorum çünkü hikâye tamamen değişiyor, kitapla ilgisi kalmıyor. Film olduğunda da kitap tam olarak yansıtılmıyor. Benim izlediğim filmler öyleydiL Eğer okumayı istediğim bir kitap varsa önce kitabı okuyorum sonra filmi izliyorum. Önce filmi izliyorsam kitabı okumak istemiyorum. En iyisi ikisi de olmasın, her şey hayalimdeki gibi kalsın. Yine birini seçmem gerekiyorsa film diyorum J
5- Günde 5 sayfa kitap okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?
Günde 5 sayfa çok az, o zaman haftada beş kitap olsun ama sayfa sayısı az olsun diyelim J
6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak?
Profesyonel bir yazar olmak isterdimJ
7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa hergün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı?
Tekrar okuduğum kitaplar oldu ama yeni kitaplar diyorum.
8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?
Kütüphanede çalışmak… Eski kitapların o kokusunu, yaşanmışlığını seviyorum.
9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı?
Bu soruya da cevabım favori türüm. Sevdiğim türü okumak daha keyifli…
10- Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e kitap okumak mı?
E-kitap okumak için bir defa teşebbüste bulundum ama rahat okuyamadım, sevmedim. Ben, kitaba dokunmalı kitabı hissetmeliyim J

 
 

11 yorum:

  1. En yakın zamanda yapacağım bu mimi. Cevaplarım büyük ihtimalle seninkilere çok benzer olacak. :D Teşekkürler mimlediğin için. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler beni unutamadığın için canım en yakın zamanda yapacağım :D ve gerçekten kitapların filmleri vs çekilmesine kıl oluyorum güzelim eseri batırıyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de geri döndüğün için mutlu oluyorum :) O güzel kitapları batırıyorlar kesinlikle :(

      Sil
  3. Çok güzel olmuss teşekkurler ettımm bende ^_^

    YanıtlaSil
  4. benim blogda senin için bir mim var :)

    YanıtlaSil
  5. Canım mimlediğin için çok teşekkür ederim. Yaptım bile :)

    http://kitapmeltemi.blogspot.com.tr/2014/08/would-you-rather-book-tag-hangisini.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yanıtladığın için çok teşekkür ederim canım:) Hemen bakıyorum.

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP