Kitap Alışverişi-8

Unknown | 8/09/2014 |
 
Birazcık gecikmiş kitap alışverişi yazım bu. Bu kitapların üzerine Dex yayınları gelince yeni heves, bir an önce onları paylaşmak istedim.
Dostluk Ekmeği ve Mutluluğun Öteki Yüzü almak istediğim kitaplardı ve görünce atladım hemen üzerlerine sanki biri gelip elimden kapacakmış gibi J  Debbie’nin kitaplarından da istiyordum ama seri ya da iki farklı seri olduklarını bilmeden aldım bu iki kitabı. Gül Limanı Oteli serinin ilk kitabı olarak denk gelmiş J  İyi ki Geldin ise serinin son kitabı L ve ilk kitapları alıncaya kadar sırasını bekleyecek artık.  Ve daha önce adını hiç duymadığım Solmayan Gülleri de ekledim bu kitaplara. Umarım güzeldir ve aldığıma pişman olmam.
 

4 yorum:

  1. Keyifli okumalar dilerim :) Rengarenk çok güzel görünüyorlar :) Mutluluğun Öteki Yüzü çok güzel bir kitap idi, onu sonlara bırakma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Elimdeki kitap bitince Mutluluğun Öteki Yüzü'nü okurum o zaman. Güzel kitap madem bekletmeyeyim :)

      Sil
  2. Keyifli okumalar ~~★ ~~★ ~~★ ~~★

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP