Kitap Alışverişi-9

Unknown | 8/28/2014 |
En sevdiğim paylaşımlardan biri kitap alışverişi yazılarım J İzlediğim bloglarda da kitap alışverişi yazılarını merakla okuyorum, kitaplara hayranlıkla bakıyorum.
Bir süredir almayı istediğim bu kitapları da Oku oku’dan aldım. Bu siteden yaptığım ilk alışveriş ve gönderme hızından dolayı memnun kaldım siteden. Pazar akşamı verdiğim siparişler Salı öğlen geçti elime. Pazartesi sabahı onaylamam için aradılar ancak, Monica Mccarty’in serisinin bir kitabı olmadığı için siparişten çıkarılmış ve bana haber vermeden kargoya verilmiş. Diğer kitapları bulamazsam üçüncü kitaptan mı başlayacağım okumaya L ‘Bana haber verseydiniz yerine başka kitap alırdım’ demek için siteyi aradım. ‘Mail attık, bir saat içinde geri dönerseniz değiştirirdik’ dedi ilgili kişi! Bana mail gönderdikleri saatle kargoya verilme saati 17:49. Ben şimdi onlara, hangi arada mail gönderecektim bilmiyorum. Neyse ki 75 lira sınırının altına düşmesine rağmen kargo parası ödemedim. Bundan sonra onay için aradıklarında sipariş ettiğim kitap bulunmadığı takdirde beni bilgilendirmelerini isteyeceğim. Aslında olmayan kitapları niye oraya koyduklarını da anlamıyorum.
Yaşadığım bu olumsuzluk biraz canımı sıksa da, kitapların elime geçtiği andaki mutluluğum her şeyi unutturdu J
 
Ateş Serisi, Kristal Kitap’ın bir an önce okumalısın dediği, hakkında çok güzel yorumlar okuduğum, sabırsızlıkla kitaplarıma eklemek istediğim bir seriydi ve nihayet elimdeler. Onlara bakmak bile mutlu ediyor beni… Serinin ikinci kitabı Kan Ateşi’ni marketten 3.95 liraya aldım, çok güzel bir fırsat oldu bu benim için. Gölge Ateşi’ni de indirime girdiğinde alırım diye düşünüyorum J
 


Geçmişin Gölgesinde Aşk, kısa bir süre önce okuduğum Aşk Adında Hayat’ın devam kitabı. Kitap öyle bir yerde kaldı ki bu kitabı almak şart oldu. Aşk Adında Hayat güzel, sürükleyici bir kitaptı, umarım bu kitabı bitirdiğimde de aynı duygular içerisinde olurum J
Gazap, ise güzel yorumlarını okuduğum bir serinin üçüncü kitabı ve umarım ilk ikisine de ulaşırım.

Ve Köpek Düşleri, 50 liranın üzerinde alışveriş yapanlara hediye edilen bir kitap. Bu kitapla da ilgili de güzel yorumlar okudum.
Elimdeki kitabı bir an önce bitirip aklımdan çıkmayan Ateş serisine başlamak istiyorum J

 

7 yorum:

  1. Ohhh hangi market o? 3,95 TL ye görsem kesinlikle alırdım bende. Benim kitaplarım yıprandı hep. Sayfaları bildiğin sarardı karardı bi acayip oldu. Sanki güneşin tozun altında duruyor gibi. Kapağını açmaya korkuyorum artık elimde kalacak tek tek düşecek yaprakları diye. :( En azından güzelinden dururlardı kitaplığımda. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, nasıl mutlu oluyorum yorumlarını görünce :) Kan Ateşin'i Onur markette buldum. Her dışarı çıktığımda uğrarım kitaplara bakmak için. Keşke bir kaç tane daha olsaydı bu fiyata:)

      Sil
  2. Ayy bu arada keyifle oku yeni kitaplarını. ^_^

    YanıtlaSil
  3. Bide şey diyim mi? :D Ateş serisini okuduktan sonra bence Gölge Ateşinin indirime girmesini beklemeden alırsın. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl merak ediyorum Ateş serisini ama Pür'ü okumaya çalışıyorum hala. Bitirmeye çalıştıkça daha az okuyorum sanki. Gölge Ateşi'ni de alırım öyle mi? Şimdi daha çok merak ediyorum :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP