Kitap Alışverişi-10 (%50 Kiler İndirimi)

Unknown | 9/02/2014 |
 
Her defasında bir süre kitap almam diye düşünürken yine kendimi bir kitap alışverişinin ortasında buldum. Kitaplar 4 ve 5 liraya düşmüşken bu fırsatı kaçırmak olmazdı J
Debbie Macomber’in kitaplarını almayı düşünüyordum ama öncelikli alacaklarım arasında değildi. Ancak serinin tüm kitaplarını 5 liraya bulunca zaten almak istediğim kitapları kaçırmak istemedim. Önceden de bu serinin bilmeden sonuncu kitabı olan İyi ki Geldin kitabını almıştım.


Julie Garwood’un Gelinler serisinin ikinci kitabı Güller ve Gelinler ile üçüncü kitabı Baharı Beklerken kitaplarını, seri dışı olan Ateş ve Buz kitabını aldım.



Sabrina Jeffries’in Prens serisinin üçüncüsü Ömür Boyu Sürecek ile Sharpe Kardeşler serisindeki dört kitaptan birincisi Bozulan Yeminler ile üçüncüsü olan Sır Gibi Sakladım kitaplarını aldım. Eksik kalanları da daha sonra tamamlayacağım artık J
 
 

4 yorum:

  1. Debbie Macomber'ın kitaplarını sürekli görüyorum merak etmeye başladım herhalde bende alacağım yakın bir zamanda. D&R 'dan mı aldın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de daha okumadım Debbie Macomber'ın kitaplarını ama kardeşim Gül Limanı Oteli'ni okudu ve beğendi :) Yazarın kitapları hakkında güzel yorumlar okuyorum, 5 liraya görünce de kaçırmak istemedim. Kiler'den aldım.

      Sil
  2. http://romantikoptik.blogspot.com.tr/2014/09/mim-4-zt-kitaplar.html Seni mimledim bakarsan çok sevinirm :) :) :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP