Kitap/Yazar İsimlerinin Baş Harfleriyle Blog/Blogger İsmi (Mim # 14)

Unknown | 10/28/2014 |
 
Sevgili Kristal Kitap eğlenceli bir etkinlikte mimlemiş yine beni :) Teşekkür ederim Kristal. Ben de çalıyorum o zaman resmi :)
Bu etkinlikte, kitaplarınızla kendi adınızı veya blog adınızı oluşturuyorsunuz. Adınızı yazarken de yazarın ya da kitabın adını kullanıyorsunuz. Ben bloğumun adını yazarken sadece kitap adı kullandım karışmasın diye ama siz farklı da kullanabilirsiniz.
 
 
Kader Ağları
İntikamın Güzel Yüzü
Tutsak
Aşk Adında Hayat
Pelikan Çıkmazı
 
Kırmızı
Elveda Demek İçin 3 Hafta
Yedi Gün Yedi Gece
Füzyon
İki Ateş Arasında
Mefistonun  Öpücüğü
 
Ben de Kitap Kurdunun Düşünceleri ile Alanay'ı mimliyorum :)

4 yorum:

  1. Ne güzel kitaplar seçmişsin. :)

    YanıtlaSil
  2. :) ne güzel bir mimmiş.ancak şimdi panik oldum "l " ile başlayan kitap ne vardıki acep :))
    çok teşekkür ederim arkadaşım.bu arada kiyaplarda çok keyifli.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. L harfi ile hangi kitap olacak ben de merak ettim şimdi. Bende bu harf olsaydı Leyla'yı seçerdim. Teşekkürler güzel yorumun için :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP