Bir Mim Daha… (Mim # 12)

Unknown | 10/13/2014 |

Bir Mim Daha…
Güzel bir etkinlikte Kozmokitap bloğunun sahibi sevgili Nilüfer mimlemiş beni. Çok teşekkür ediyorum kendisine J

Bu aralar hayatında neler oluyor, seni nasıl etkiliyor bu olaylar?
Bu aralar uzun zamandır uğraştığım, çok istediğim işle ilgili bir gelişme oldu. O kadar çok yaklaştım ki ama sonuç olumsuz oldu. Çok üzüldüm L
Hayatın senin için ne kadar önem arz ediyor?
Bazen yaşadığım olumsuzluklar beni hayattan soğutmuyor değil. Her şeyden vazgeçtiğim zamanlar oluyor ama hayat her şeye rağmen yaşanmaya değer.

Kendini bir kenara çekip düşündüğün olur mu?
Evet, düşündüğüm oluyor. Başkalarını mutlu etmek adına kendimi üzüyorum. O yüzden hayatımdan çıkardıklarım var ama hala taviz verdiğim zamanlar oluyor.

Nefret ettiğin bir alışkanlığın var mı?
Güler yüzlü olduğum için kendime çok kızıyorum. Gülümsemeyi bile yanlış anlayıp, ‘neden gülüyorsun’ diyen insanlardan nefret ediyorum. Neden bazı insanlar bu kadar kötü ve kompleksli.
 
Bu hafta içinde neler yaşadın?
Çok yoğun bir hafta geçirdim. Heyecanlı, stresli…

Hayat?
Yaşadığımız her anın değerini bilip mutlulukları doya doya yaşamak…

Son zamanlarda bir değişikliğe uğradığını hissediyor musun?
Kitaplar ilgili değişiklik oldu. Yaklaşık bir yıldır yani bloğumu açtığımdan beri daha seçici olduğumu düşünüyorum. Bloglar sayesinde farklı bir dünyaya açıldım.

Hayattan beklentin neler?
Ailemle, sevdiklerimle beraber sağlıklı, huzurlu bir hayat diyorum.
 
Ben de Patlayan Balonlar ile Kitap İklimi’ni mimliyorum J

6 yorum:

  1. İnsanların kompleksli olduğu konusuna tamamen katılıyorum. Yaptığımız ufak bir şakada bile hemen savunma mekanizmalarını harekete geçiriyorlar ya çok sinir bozucu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar, kompleksleriyle baş başa kalsınlar. Her şeye rağmen gülümsemeyi ve gülümseyen insanları seviyorum :)

      Sil
  2. Canım iş konusunda sakın karamsarlığa kapılma. Bende aynı şeyleri defalarca yaşadım ancak bir zaman geliyor ummadığın yerden bir kapı açılıyor. Sabret, peşini bırakma :)

    Bugün biraz yoğunum ama yarın ilk fırsatta seve seve yapacağım mimi, teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Güzel yorumun iyi geldi, çok mutlu oldum :) Hayallerimden hiç vazgeçmedim ama bazen umudumu yitiriyorum.
      Mimi merakla bekliyorum.

      Sil
    2. Yaptım canım mimi, tekrar teşekkür ederim. :)

      Sil
    3. Ben de mimi yaptığın için çok teşekkür ederim canım :) Hemen bakıyorum bloğuna.

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP