Book Challenge Tag (Mim # 10)

Unknown | 10/10/2014 |
 
Yaklaşık 15 gündür kitaplardan ve bloğumdan uzak kaldım ama aklım hep buradaydı. Arada neler paylaşılmış diye bakıp çıktım ama yetmedi bana. Kitap okumaya kaldığım yerden devam… Bu arada Kristal Kitap, Book Challenge Tag etkinliğinde mimlemiş yine beni. Çok teşekkür ediyorum Kristal’im J Hemen başlıyorum o zaman soruları yanıtlamaya.
 


1) İlk Hayranlığım: Çocukken okuduğum kitaplar zaman zaman gelir aklıma. Birçok kitap var unutamadığım ve bu yüzden ilk hayranlığım çocukluğumda okuduğum kitaplardan biri… F. H. Burnet’in Küçük Prenses kitabı çok güzeldi, hala hatırlıyorum.

 
2) Favori Serim: Seri okumaya ilk Ramses serisiyle başladım. Bittiğinde üzülmüştüm. O kadar sevmişim ki bir süre sonra seriyi tekrar okudum J Sonra Alacakaranlık serisini de severek okudum. Ve şimdi favori serimin ne olduğunu beni takip edenler tahmin edebilir. Ateş serisinin müptelası oldum bu aralar.
 
 
3) Favori Kitabım: Severek okuduğum birçok kitap var ve bu kitapların arasından favori kitabı nasıl seçerim bilmiyorum açıkçası J Birden fazla kitap adı söyleyebilirim ama madem favori olacak, o zaman Kristin Hannah’ın Kış Bahçesi adlı kitabını diyorum.
 
4) Favori Erkek Karakterim: Ben, bu aralar Barrons hayranıyım, bilenler bilir. Favori serim Ateş serisi olunca Barrons olmadan olmaz diyorum J


 

5) Favori Bayan Karakterim: Madem erkeklerden favorim Barrons, bayan karakter için de Mac diyorum.
 

6) Favori Okuma Saatim: Öyle favori okuma saatim falan yok. Her zaman, her yerde kitap okuyabiliyorum. Tabiî ki tercihim sessiz ortamlar ama sesli ortamlarda da okumaya çalışıyorum bazen. Ses faktöründen hızım biraz düşüyor, daha az okuyorum. Kitap okumak isteyene, hiçbir şey engel değil bence. Ancak, özel durumlar hariç, çok yorgun olduğumda bile birkaç sayfa okurum. Bir itirafta bulunmak istiyorum, ‘gece sabaha kadar kitap okudum ya da kitabı bitirmeden uyumadım’ diyenlere imreniyorum. Evet, gece kitap okumak çok daha güzel ama ben maalesef uykuya yenik düşüyorum L Okuyorum ama öyle 40-50 sayfa değil. Ne yapayım, ben de gündüz telafi edeceğim gece okuyamadığım sayfaları.
 
Bu etkinliği yapmayan kalmadı sanırım ama yapmayan varsa yapmayanları etiketliyorum :)
 

4 yorum:

  1. Mac, Barrons ve Ateş serisi. <3 Tüm kitaplara bedel resmen. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayende Ateş serisiyle tanıştım. Teşekkürler Kristal'im :)

      Sil
  2. Yokluğunda özledik seni:) Cevaplarını ilgiyle okudum, Ateş serisini ben okumadım ama sanırım artık okumam gerekiyor. Blogumda seni mimledim:) Cevaplamak istersen beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, özlenmek ne güzel :) Ateş serisini ben çok sevdim, hiç belli olmuyor değil mi :) Okuduğunda beğenecek misin çok merak ediyorum. Mim için de çok teşekkür ederim, en kısa zamanda yapacağım.

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP