Kitap Alışverişi-14

Unknown | 10/21/2014 |

Artık ‘uzun süre kitap alışverişi yapmayacağım’ demeyeceğim. Çünkü görünce dayanamıyorum, alıyorum.  Kitap kampanyasının süresi bir aydı. İçeri girdiğimde kitapların kaldırıldığını görünce bir hayal kırıklığına uğradım ki sormayın L Tam kasaya doğru yöneldiğim anda kitap standının yerinin değiştirilmiş olduğunu gördüm. O an mutluluğumu dile getirmek mümkün değil. Bu kitaplar, iki ayrı Kiler’den. Kitapların bazılarını 4 ve 5 liraya, bazılarını da 8 ve 9 liraya aldım.

 
Bu üç kitaplık seriyi daha önce duydum ancak hiç yorum okumamıştım. Şansıma artık…


Barbara Freethy’in kitaplarını çok merak ediyordum. Serinin ilk iki kitabını görünce nasıl mutlu oldum anlatamam J
Debbie’nin Pelikan Çıkmazı kitabını da yine bir seri tamamlamak için aldım.

 
Bu tarihi romanslarla da ilgili hiç bilgi sahibi değildim. Fiyatları çok cazipti dayanamadım.


Gölge ve Kemik, hakkında çok güzel yorumlar okuduğum bir kitap… Görünce üzerine atladım resmen, sanki biri elimden alacakmış gibi.
Sonsuz Karanlık Merrick de Kiler’e her gittiğimde dikkatimi çeken bir kitaptı. Anne Rice ile ilgili güzel yorumlara rastladığım için bu alışverişe ekledim kitabı. Ancak kitap bir serinin son kitabı. 

3 yorum:

  1. Harika kitaplar almışsın. Eminim Barbara'yı seveceksin :) Kiler İzmir'de yok :(


    Bu arada senin için bir ödülüm var <3 http://kitapmeltemi.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Barbara'nın kitaplarını senin yorumun ve tavsiyen üzerine aldım. Okumaya başladım, iyi ki almışım. Bence Kiler her ilde olmalı. Olmaması kitap severler için kayıp. Umarım en kısa zamanda İzmir' de de açarlar. Ödül için de çok teşekkürler. Hemen bakıyorum bloğuna.

      Sil
  2. Beni ödüle layık gördüğün için çok teşekkür ederim canım :) Hemen bakıyorum bloğuna.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP