Kan Ateşi-Karen Marie Moning

Unknown | 9/09/2014 |

Birinci kitaptaki gibi yine kitabın konusunu anlatmak istemiyorum. Çünkü ne yazsam kitabın bütünü hakkında bilgi verecekmişim gibi hissediyorum. İkinci kitapta da heyecan hiç azalmadı, artarak devam etti hatta. Sonrasında olacakları merak ederek çevirdim sayfaları ve nasıl bitti anlamadım. Gerçekten çok sürükleyici, kitabın kurgusuna, yazarın hayal gücüne hayran kaldım. Kitap öyle bir yerde kaldı ki devamında nasıl ilerleyecek çok merak ediyorum. Bu serinin hemen bitmesini istemediğim için yine merak ettiğim kitaplardan Umutsuz’u okumaya başladım. Ama aklım Ateş serisinde J

6 yorum:

  1. Bence Umutsuz'u okuyunca (özellikle sonunu) fikrin değişecek. Birkaç gün kendine gelemeyeceksin. ;) :D Ha, bu arada keyifle oku canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umutsuz'u beğenmediğimden değil, aklım bir taraftan Ateş serisinde :) Keyifle okuyorum onu da ama Kan Ateşi de öyle bir yerde kaldı ki devamında ne olacak diye merak ediyorum. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
    2. Biliyorum öyle sonları ya. Kafan kitapta kalıyor. :/ Ama dediğim gibi Umutsuz öyle bir sarsacak ki beter olacaksın. ;) Fikrin değişecekten kastım buydu. :D

      Sil
    3. Umutsuz gerçekten çok sürükleyici.son 80 sayfaya geldim.ama her an kötü birşey olacakmış gibi okuyorum.beni sarsacak olan sonu merak ediyorum ama kötü son da olmasın :)

      Sil
  2. Bu seriyi acayip merak ediyorum :(
    Seni bir tage etiketledim, istersen bir bakarsın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda okumanı tavsiye ederim. Hemen bloğuna bakıyorum canım :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP