MİM - Kitap Kahramanları ve Biz (Mim # 9)

Unknown | 9/13/2014 |

Cemre Ne Okuyor? bloğunu keyifle takip ediyorum ve bu güzel bloğun güzel sahibi sevgili Cemre, Kitap Kahramanları ve Biz etkinliği için etiketlemiş beni. Kocaman teşekkür ediyorum kendisine J Bu mimi yanıtlarken karakterleri de tekrar hatırlamış oldum. Zorlanacağım sorular diye düşünürken çok eğlenceli bir etkinlik oldu benim için.
 
1-Gerçek hayatta var olmasını dilediğin kitap karakteri?
Ateş serisinden Barrons diyorum. Başka bir şey demeye gerek var mı J
2-Hangi kitap karakterlerini teselli edip arkalarını sıvazlamak isterdiniz?
Linda Howard’ın O Gecenin Ardından kitabındaki Faith ailesi yüzünden yaşadığı kasabanın halkı tarafından dışlanmıştı. Faith’i teselli etmek isterdim.
3-"Ayy  yerim ben seniiiii, kuzuuum," deyip kucaklamak istediğiniz karakter?
Julia Quinn’in Yüreğe Söz Geçmiyor kitabındaki Daphne’in saflığı, "Ayy  yerim ben seniiiii, kuzuuum," dedirtecek kadardı gerçekten J

 
4-"Al, götür beni uzaklara. Kaçalım buralardan," demek istediğiniz kitap karakteri? 
Robyn Carr’in Aşk Yeniden kitabındaki Jack, beni alıp Virgin River’a götürsün.
 
5-Hangi kitap karakteriyle aynı takımda olmayı tercih ederdiniz?
 
Alacakaranlık serisinden Edward ile aynı takımda olmak isterdim. O kadar güçlü bir karakterle kim aynı takımda olmak istemez ki.
 
6-Hangi kitap karakterine "Aferin goççuuum," demeyi en çok istediniz?
Julie Garwood’un Düğün kitabındaki İskoçyalı Connor’a "Aferin goççuuum," demek isterdim.
7-Hangi kitap karakterine en çok kafa göz dalmak istediniz?
 
Lesley Lokko’nun Aşkın Bedeli kitabını okuyanlar Nick karakterine neden kafa göz dalmak istediğimi bilirler. Bir karakterden bu kadar mı nefret edilir L
 
8-İki tokat atıp "Kendine gel," demek istediğiniz kitap karakteri?
 
Judith McNaught’in Sonsuza Kadar kitabındaki Jason’dan ne çekti o Victoria. Uzun bir süre deli etti beni Jason L Ona iki tokat atmak isterdim.
 
9-"Bundaki güç bende olsa vaarrr yaaa!" dediğiniz kitap karakteri? 
 
Mefisto’daki Sasha’nın gücünün bende olmasını isterdim. Gitmek istediğim yere ışınlanmak eğlenceli olurdu.
 
10-Sizce hangi kitap karakteri sizinle en iyi arkadaşlığı kurardı?
 
Colleen Hoover'ın Umutsuz kitabından Holder ile iyi arkadaş olurduk diye düşünüyorum. Sky’a olan desteği, onu anlaması çok hoştu bence.
 
11-En çok evinize götürüp saklamak istediğiniz karakter?
 
Judith McNaught'in Sana İhtiyacım Var kitabındaki Ramon karakteri çok etkileyiciydi. Bu soruya da yanıtım Ramon J
 
Ben de Naz’lı Kitaplık, Cansudan Dünyaya bloglarını mimliyorum J
 

6 yorum:

  1. Cevapların çok tatlı olmuş. Şu Barrons'u bi ben okuyamadım henüz sanırım :(( Teşekkürler cevapladığın için. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim Cemre'cim:) Barrons'u bir an önce tanımalısın :)

      Sil
  2. Mimi yapmak için sabırsızlanıyorum. En kısa zamanda yapmaya çalışacağım çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtladııım,mimlediğin için çok teşekkür ederiiim :D http://nazlikitaplik.blogspot.com.tr/2014/09/mim-kitap-kahramanlar-ve-biz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakıyorum. bloğuna. Ben de çok teşekkür ederim Naz'cım :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP