Son Kamelya - Sarah Jio

Unknown | 7/14/2014 |
 
Kitabı henüz bitirdim ve daha etkisindeyken yorumlamak istedim. Böğürtlen Kışı’ndan sonra biraz ara vereyim başka kitaplar okuyayım derken dayanamadım okudum Son Kamelya’yı da. Eğer Sarah Jio’nun kitapları bu kadar konuşuluyorsa boşuna değil diyorum. Elimden bırakamadığım bir kitap yazmış yazar yine. Artık yeni kitabını bekleyeceğiz merakla J
Sarah Jio’nun kitaplarını beğenenlerinin yanı sıra beğenmeyenler de var. Son Kamelya’yı da beğenmeyenler olduğu için açıkçası okurken ‘acaba’ dedim ama ben yine beğenenler tarafındayım. Yazarın her kitabında belirli bir tarzı var ancak birbirinden farklı konuları ve kurgusuyla bu akıcı kitabı merakla okudum.
Yazar. 1940’lı ve 2000’li yıllarda geçen iki hikâyeyi anlatıyor. 1940’lı yılların hikâyesinde Flora, Livingston Köşkü'nde dadı olarak çalışmaya başlar. Amerika’dan İngiltere’ye Livingston Köşkü'ne asıl geliş nedeni Middlebury Pembesi olarak bilinen Kamelya’dır.
2000’li yılların ana karakteri olan Addison ise kocasından gizlediği geçmişinden kaçarken, kendini kocasının ailesinin satın aldığı Livingston Malikanesi’ndeki sırların içinde bulur.
Siz de eğer Sarah Jio’nun diğer kitaplarını sevdiyseniz Son Kamelya’yı da mutlaka okuyun diyorum.

6 yorum:

  1. Okuduğum kitaptan hemen sonra tavsiyene uyup , mutlaka alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de kitabı beğenenler tarafında olursun :)

      Sil
  2. bu aya okuyup beğendiğim kitaplardan biriydi.kitap yazmak zor iş.beğenmedim demek ise çok kolay.her şeyi bir kenara bırak emek var ortada.o kurguyu yapabilmek birleştirebilmek bile sadece çok yoğun bir araştırma süreci istiyor.beğenmedim demek yerine belki başka cümle kullanılabilir sanırım :)
    keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum fikrine. Tabiki her kitap aynı düzeyde etkilemez insanı ama emeğe saygı göstermek lazım bence de. Teşekkürler :)

      Sil
  3. Beğensek de beğenmesek de her kitap bize bir şey katar, katıyor. Önemli olan okumak. Okumak başka bir dünya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her okuduğum kitapla başka bir zamana gidiyorum, farklı bir kurgunun içinde buluyorum kendimi. Akıcı olmayan kitapları ise elimde sürüklense de bitiriyorum. Bence de önemli olan okumak...

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP