Kitap Alışverişi-6

Unknown | 7/22/2014 |

Bu kitap alışverişimde yeni tanıştığım yazarların kitaplarından aldım yine. Bu kadar çok saldırmamın nedeni kitapların 9.90 lira olması. Ama yine de daha ucuz olsa keşke L  
Bu alışverişimde, bloglardan okuduğum bilgilere göre serilerden aldım ama tamamlayamadım serileri.

 
Judith Mc Naught’in seri olmayan iki kitabını almıştım daha önce.
Bu alışverişte aldığım ilk iki seri tarihi romans türü.
1- Düşler Krallığı
2- İçinde Aşk Saklı
3- Sen Gelmeden Önce
Birinci ve üçüncü kitabı aldım.
 Diğer bir seri,
1- Sonsuza Kadar
2- Seni Beklerken
3- Mutluluk
Bu seriden birinci ve ikinci kitabı aldım.
 
Günümüz aşk romanları serisinden de ikinci ve üçüncü kitabı aldım ama seriyi tam yazıyorum yine.
1- Cennet
2- Kusursuz
3- Gece Fısıltıları
4- Aldığım Her Nefeste
 
 
Nora Roberts’ın Değerini Bil kitabını okumuştum daha önce. Meğer bilmeden Gelin serisinin üçüncü kitabını okumuşum. Eh seri olunca tamamlamamak olmaz şimdi J

1- Beyaz Düşler
2- Bu Güller Senin İçin
3- Değerini Bil
4- Ömrüm Senindir
Bu seriden de dördüncü kitap eksik.

 
Julie Garwood’un daha önce Düğün ve Gelin adındaki seri kitaplarını alışveriş yazımda paylaşmıştım. Yine bir serinin birinci ve ikinci kitaplarını aldım.
1- Sır
2- Fidye
3- Aşk Seni de Vurur
Ve bağımsız olan iki kitap Ödül ile Yazgı…
 

Bir de sahafa uğradım. Belki şöyle uygun fiyata Türk klasiklerinden bulurum diye ama sahaf o kadar küçük ve karışıktı ki. Kitaplara bakmak mümkün değildi. Oradan da10 liraya iki kitap aldım. Nora Roberts’ın Villa kitabı sahibi tarafından pek değer görmemiş L Halid Ziya Uşaklıgil’in kitabının kapağı bile açılmamış. O kadar dokunulmamış yani L
 

Çok uzun bir yazı oldu. Konu kitap olunca tutamadım yine kendimi J

6 yorum:

  1. Nora, judith ve julie benim favori uclum :-) hepsini bi arada gormek mükemmel :-)
    Ve villa a kitabi.. gercekten cok hos bir polisiye aşk romaniydi :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim bu yazarların kitaplarını :) Villa kitabına öncelik tanımalıyım o zaman.

      Sil
  2. Güle güle oku kitaplarını. :)

    Düşler Krallığı, Seni Beklerken ve Sonsuza kadar harika kitaplar. İlk tarihi aşk romanımdır Düşler Krallığı ve ondan sonrada severek okumaya devam etmiştim.

    Ödül'ü ise pek sevmemiş gibiydim sanki. Anlatımı yazarın diğer kitaplarına göre daha basit kaçıyordu. Birde sürekli olarak isim tekrarlaması oluyordu. Buda sinirimi bozmuştu. Gerçi çeviriden de kaynaklı olabilir ama çok severek okuyamamıştım işte. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Kristal'im :) Kitaplarla ile övgüler duyunca çok merak ediyorum, hemen okumak istiyorum. Ödül'ü de sonra okurum artık :)

      Sil
  3. Çok harika kitaplaar :( Judith hastasıyımdır, özellikle İçinde Aşk Saklı çok çok güzeldi. Julia Quinn ve Judith McNaught sayesinde tarihi aşk okumaya başlamıştım ben. İyi okumalar! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Ben de yeni tanıştığım bu yazarların kitaplarını keyifle okuyorum.

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP