MİMMMMM :) (Mim # 3)

Unknown | 6/10/2014 |
Kitap Meltemi mimlemiş beni. Teşekkür ederim sevgili Meltem J
 
Blog açma hikâyeniz nedir?
Aslında düşünüyordum hep ama erteliyordum sürekli. Bir gün kitap sitelerine bakarken bloglara da bakmaya başladım. Paylaşımlar hoşuma gitti. Ben de okuduğum kitapları paylaşma isteğimi çabuklaştırdım böylece.
 
Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?
Bloğu açmaya karar verdiğimde ismine karar veremedim bir türlü. Birkaç isim vardı aklımda. İçinde kitap olan bir isim olmasını istiyordum. Kitap okumak da benim için keyif olduğundan kitap keyfim çıktı ortaya.
 
Hangi mevsimi seversiniz?
İlkbahar.
 
Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
Doğanın canlandığı bu mevsim bana yeni umutları çağrıştırıyor.
 
Kırmızı ruj mu eyeliner mi?
Eyeliner diyorum. Kırmızı ruju ise hiç kullanmadım. Pastel renkleri daha çok seviyorum. 
 
Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Kitap okumayı seven insanların bir araya geldiği bu ortamda merak ettiğim kitaplarla ilgili yorumları okuyorum. Bilmediğim kitapları tanıyorum. Kitap seçerken de daha bilinçli seçiyorum artık J Okuduğumuz kitaplara yaptığımız yorumlarla fikir alışverişi yapıyoruz. En güzeli de kitaba değer veren, kitapları seven insanlarla tanışmak, bu ortamı paylaşmak.
 
Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?
Kitap okumak. Bir şeyler yazmaya gelince, düşüncelerimi çok rahat dökemiyorum yazıya.
 
Şiir mi roman mı hikaye mi?
Roman diyorum kesinlikle.
 
En çok etkilendiğin film?
Titanic unutamadıklarımdan.
 
Hangi tür kitap/film?
Daha çok romantik diyorum ama sürükleyici olduğu sürece her türü okurum yine de.
 
Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?
Öğrencilik yıllarım da güzeldi. Çalışma hayatına alıştıktan sonra çalışma hayatı diyorum.
 
Kitap okumak mı film izlemek mi?
Film izlemeyi de seviyorum ama seçim yapmak zorunda kalınca tartışmasız kitap okumak vazgeçilmezim.
 
Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?
Zorunluluk olmadığı zamanlarda spor giyinmeyi seviyorum çünkü daha rahat ediyorum spor giyimle.
 
Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey ne?
Kitap tabiî ki J
 
En sevdiğin yemek nedir?
Yazın geldiği şu günlerde kızartma geliyor aklıma. Özellikle patates kızartmasını seviyorum, bir de yanında mayonezle ketçap.
 
En sevdiğin dizi?
Dizi değil ama sıkı bir survivor izleyicisiyim. Aramızda kalsın dizisini izliyorum. Başka da kaçırmadan izliyorum dediğim bir dizi yok şu aralar.
 
Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?
Elimde sihirli bir değnek olsun ve o değnekle bütün kötülükleri engellemek isterdim. Savaşlar son bulsun, insanlar açlıktan ölmesin, hasta olanlar şifa bulsun.
 
Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Ağrının dayanılmaz olması.
 
Alınacak listen var mı? İlk 5'i nedir?
Kitap, kitap, kitap, kitap, kitap diyorum J Eee bu kadar kitap demişken kitap listemde neler var bakalım.

1- Dağ Kulübesi
2- Eğer Yaşarsam,
3- Sen Gittiğinde
4- Kış Masalı
5- Senden Önce Ben
 
 
İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?
Rujdu yanlış hatırlamıyorsam :)
 
Ben de sevgili Kozmo Kitabı ve Bir Delinin Pembe Defterini mimliyorum.
 
 

6 yorum:

  1. keyifle okudum mimi.ketçapı çıkar ama hayatından :)) listenin sondan 3 kitabını okudum şiddetle tavsiye ederim özellikle kış masalını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra ketçap yemek istediğimde aklıma geleceksin :) Bir an önce almalıyım o zaman bu kitapları. Şimdi kış masalını daha çok merak ettim :)

      Sil
  2. Sevgili Pamuk Şekerim:) MİM yepyeni güncel bir MİM benim için daha önce yöneltilmemişti bu bana:) Çok çok Mutluuuu oldummm... Cevap yazımı en kısa sürede hazırlayıp sana da ulaştırıcam.

    P.S.: Yazını keyifle okudum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu olmana çok sevindim :) Ayrıca bu mimi ilk ben göndermişim, ne mutlu bana. Yazını merakla bekliyorum :)

      Sil
  3. senden önce ben harika birrr kitap.
    www.seleninevcilikhayati.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitabı okumayan bir ben kaldım herhalde :) Bu arada bloğuma hoş geldin sevgili Selen.

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP