Değerini Bil - Nora Roberts

Unknown | 6/12/2014 |
 
Nora Roberts, bir süredir okumak istediğim bir yazardı. En sonunda Değerini Bil kitabıyla tanıştım yazarla ve okumak istediklerim arasında olacak artık.
Çocukluklarından itibaren arkadaş olan Parker, Emma, Laurel ve Mac kitabımızın dört karakteri. Bu dört kız arkadaş, okullarını bitirdikten sonra da yollarını ayırmazlar ve düğün organizasyonu yapmak için şirket kurarlar. Laurel, yemek okulunu bitirdikten sonra yaptıkları organizasyonların pasta işini üstlenir. Mac’in işi fotoğraf çekmek, Emma’nın ise çiçeklerle düğünü güzelleştirmektir. Parker ise düğün sahipleriyle görüşmeler yapar. Mac ve Emma nişanlıdırlar. Laurel ise beraber büyüdüğü Parker’ın erkek kardeşi Del’e aşıktır. Laurel, Del’e olan aşkını açıklayacak mı diye merak ediyorsanız bu film tadındaki kitabı okuyun bence.

7 yorum:

  1. Ben de bu yazarı okumadım en kısa zamanda okumak istiyorum.
    Hayırlı kandiller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldi kitap, eğlenceli... Tavsiye ediyorum.
      Hayırlı kandiller...

      Sil
  2. Merhaba,
    Hemen geliyorum canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. merhaba,
    uzun zamandır kitap bloglarını takip etmek istiyordum, iyi oldu=)

    kendi bloguma da beklerim.
    www.tombulsokak.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Hoş geldin canım :) Hemen geliyorum ben de bloğuna.

      Sil
  4. Ben bir türlü sevemiyorum Nora'nın kitaplarını. Eve Dallas serisine başlamıştım ama hep birbirini tekrarladığını görünce her kitabında daha fazla devam edemedim serisine. :( Şimdi hangi kitabını görsem uzak durmaya çalışıyorum. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de daha önce okumamıştım Nora Roberts'in kitaplarını. Bloglarda okuduğum yorumlardan sonra merak edip aldım. Bu kitabı sevdim ama başka kitaplarını okuduğumda ne düşünürüm bilmiyorum :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP