Vahşi Lavanta - Belinda Alexandra

Unknown | 4/29/2014 |

Beyaz Gardenya’dan sonra bir Belinda Alexandra kitabı daha. Vahşi Lavanta da ilk kitap gibi sürükleyici yine.
Kitabın vahşi lavantası Simone Fleurier’in lavanta tarlalarından Marsilya’ya oradan da  Paris’e uzanan hayatını anlatılıyor Belinda Alexandra. Marsilya’da sahne ışığı fark edilen Simone, Paris’in en lüks salonlarına kadar ulaşır. Bir süre sonra patlak veren savaş vahşi lavantayı hayallerinden uzaklaştırır. Simone Fleurier’in savaşla birlikte nasıl bir yaşamı olacak, sahnelerin ışığından, hayallerinden vazgeçecek mi?
 

6 yorum:

  1. benimde okunacaklar sırasında bekleyen bir kitabım
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hemen okumalısınız. Bekletilmeyecek bir kitap...

      Sil
  2. güzel bir kitaba benziyor.listeme yazdım bile.ama o liste çok uzadı yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, güzel bir kitap gerçekten :) Okuduğunuzda yorumunuzu bekliyorum o zaman.

      Sil
  3. Beyaz Gardenya ile tanıştım yazarla.Ucuz aşk romanı görünümlü ,plajda okurum diyerek aldığım bir kitaptı.Ancak beni şaşırtarak muhteşem bir dönem romanı çıktı.Onun referansıyla Güller Içinde yalnız 'ı okudum.Çok beğendim.Onun da arka planında çok önemli tarihi olaylar vardı ve ana olayla çok güzel örtüştürülerek anlatılmıştı.Tabii hemen Vahşi Lavanta'yı aldım elime.Yazar burada da ana olayın fonuna 2. Dünya Savaşını koyup anlatmaya çalışmış vefakat olmamış bu defa.İğreti kalmış.Zorlama olmuş.Simone diğer kitaplarındaki karakterlerine göre çok yapay hatta karakter bile olamamış.Tip ile karakter arasında arafta kalmış.Ama yine de okunulabilecek bir kitap,yazarının hatrına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu iki kitabı da birlikte almıştım ve ikisini de severek okudum. Yazarın Güller İçinde Yalnız kitabını da merak ediyordum, yorumunuzdan sonra listeme aldım :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP