İlk defa mimlendim ben de :) (Mim # 1)

Unknown | 3/21/2014 |
Bloğumu açtığımda denetleme bekleyen yorum görünce çok mutlu oluyorum. İşte yine denetlenmeyi bekleyen bir yorumda sevgili Bir Delinin Pembe Defteri tarafından mimlendiğimi gördüm ve mutluluğum katlanarak çoğaldı. Teşekkürler Bir Delinin Pembe Defteri
 
1- En Sevdiğin Şarkı ?
 
MFÖ’nün, “Bu sabah yağmur var İstanbul’da” şarkısının yeri ayrıdır benim için. Ne İstanbul’da oturuyorum ne de bir anısı var bende ama şarkıyı dinlerken huzur buluyorum. Sanırım yağmurlu havaları sevmemden kaynaklanıyor bu sevgi.
En sevdiğim türkü sorusu olsaydı cevabım, “Haberin var mı yar” türküsü olurdu. Bu türküyü Vanlı küçük kızdan dinlemeyi seviyorum. Türkünün sözleri küçük kızın yanık sesinde nasıl da ayrı bir anlam kazanıyor.
 
Saçlarından bir tel aldım
Haberin var mı yar yar
Haberin var mı?
Ben gönlümü sana verdim
Haberin var mı yar yar
Haberin var mı?
2- En Sevdiğin Roman ?
 
Şimdiye kadar ben de iz bırakan, hala hatırladığım, beni etkileyen kitaplar oldu.  Christian Jacq’ın “Ramses” serisi unutamadığım kitaplardan. Akıcı bir dille yazılmış, sürükleyici bir seriydi.  Kitap bloğum olur da unutamadığım ikinci kitabı yazmadan durur muyum :) Elimden bırakamadığım, sonunu ağlayarak bitirdiğim bir kitap da Nicholas Sparks’ın, “Denizden Gelen Mektup” adındaki bir aşk hikayesi idi.
 
3- En Sevdiğin Çizgi Film Karakteri
Çocukluğumda en çok severek izlediğim çizgi film Heidi. Büyükbabasıyla dağlarda yaşayan Heidi’nin serüvenleri, çocuk ruhumda öyle güzel izler bırakmış ki geçenlerde 1937 yılında çevrilmiş filmini de izledim :) 
4- Çocukluğunda En Sevdiğin Oyuncağın ?
 
Üç yaşındayken dedemin aldığı, benim kadar olan bir bebeğim vardı. Büyüklüğünden olsa gerek o bebeğimi çok seviyordum ve hiç unutmadım.
 
5- Şimdiye Kadar Aldığın En Sevdiğin Hediye ?
 
Şimdiye kadar aldığım en sevdiğim hediye şudur diyemiyorum. Genel olarak baktığımda, en çok kitap hediye edildiğinde mutlu oluyorum.
 
6- Odanda Sana Ait Olan En Sevdiğin Nesne ?
 
Her gece başucumda duran kitabım ve vazgeçemediğim bir parçam haline gelen, tehlikeli olduğu söylense de yanı başımda duran telefonum…
 
7- En Sevdiğin Yemek ?
 
Bizim buralara (Edirne) özgü, daha çok bayramlarda yapılan, çiğer ve pirinçle hazırlanan teferruatlı, fırında pişirilen bir yemek (kuzu sarma).
 
8- En Sevdiğin Hayvan ?
 
Atlar ilgimi çekiyor, asil duruşlarını seviyorum.
 
9- Ailen Dışında Onsuz Yapamam Dediğin En Sevdiğin Kişi veya Kişiler
 
Şimdi verdiğim cevap sorunun cevabı olmayacak ama ailem dışında onsuz yapamam dediğim kimse yok çünkü onsuz yapamam demeye uygun kişi veya kişiler yok. Niye mi böyle düşünüyorum? Arkadaşım dediğim, belki dostum olabilecek kişilerin gerçek yüzlerini gördüğüm zaman hayal kırıklığına uğruyorum. İşte o zaman o kişiyle tüm paylaşımlarımız bir anda siliniyor. Neden ilişkiler çıkarlar üzerine kuruluyor, insanlar bu kadar çabuk değişiyor ve geldikleri noktayı hazmedemiyorlar. Biraz dertliymişim bu konuda :(
 
İşte benim cevaplarım, umarım okurken sıkılmazsınız :)
 
Ben de bakalım kimleri MİMLİYORUM…
 
Sevgili Meltemin Evi
 
 

12 yorum:

  1. Şu kuzu sarma enfes bir şey olmalı yaaaa :( İzmir'e kargoyla bekliyorum :)))

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten enfes bir yemek...Sen iste Pembe Defterim :)))

    YanıtlaSil
  3. vakit bulur bulmaz yanıtlayacağım miminizi.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Merakla bekliyorum o zaman.
    Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  5. mimin için sağol yanıtladım, bu arada edirnede yaşıyorsun galiba yakınız:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim için teşekkürler...Evet, Edirne'de yaşıyorum. Ya siz ?

      Sil
  6. keyifle okudum.heidi ve ramses ortak noktalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum : ) Ortak noktalarımızın olması ne güzel...

      Sil
  7. Canım kusura bakma yeni fark ettim. Hafta son misafirlerim vardı. Fırsat bulduğum anda yazacağım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba
    http://yuregiminiklimi.blogspot.com/2014/03/kitapkeyfim-blogu-bana-mim-gondermis.html
    sayfasında mimini cevapladım güzelim
    sevgiler

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP