Dünyanın Gölgesi-Beth Revis, (Evrenin Ötesi Üçlemesi # 3)

Unknown | 4/18/2015 |

Evrenin Ötesi üçlemesinin son kitabı da bitti. İlk iki kitapla kıyasladığımda bu kitapta çok daha fazla heyecan vardı. Çırak ve Amy’nin bilmedikleri bir dünyaya yaptıkları yolculuk, nefes kesiciydi. Yazar, serinin son kitabını katlanarak artan bir tempoyla yazmış. Şimdiye kadar okuduğum kitaplardan farklı bir kurguyla karşılaştım. Başka bir gezegene giden dondurulmuş insanların hikâyesi. Uzaydaki bir gemide geçen uzun yıllar. Bu gemide sıkışıp kalmış, yıldızları, güneşi, dünyayı hiç bilmeyen insanlar.

Kısacası, heyecanla okuduğum bu güzel kitabı da bitirmiş bulunuyorum ve kararsız kalıp okumayı düşünenlere Evrenin Ötesi serisini tavsiye ediyorum.

2 yorum:

  1. Bu serinin ilk kitabını okumuştum, beğenmiştim de ama devamı olduğunu bilmiyordum. bir ara bakayım diğerlerine de... 2. atlayıp direkt son kitabı okusam çok kopukluk olur mu?... okunacak çok kitap var bir şekilde tasarruf etmeye çalışıyorum da :) tanıtım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kitabı beğenmişsiniz madem devam kitaplarını da beğenirsiniz diye düşünüyorum. İkinci kitabı atlamadan okursanız daha iyi olur bence :) Okunacak kitaplar çok olunca bir an önce hepsini okumak istiyor insan. Ben de yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP