Kitap Alışverişi-3

Unknown | 5/29/2014 |

Okumayı çok istediğim kitapları aldım nihayet J Sarah Jio adını Böğürtlen Kışı kitabıyla duydum ilk defa.  Böğürtlen Kışı, adıyla, adına yakışan kapağıyla, henüz yorumlarını okumadan dikkatimi çeken bir kitaptı. Daha sonra, yazarın Mart Menekşeleri ve Yağmur Sonrası kitapları da eklendi listeye. Bu üç kitabı almadan bir de Son Kamelya da yetişti siparişime. Bu dört kitaba, bir blogda yorumunu okuduğum, yine almak istediğim 2012 İngiltere Ulusal Kitap Ödülü’nü almış Kardan Kız’ı ekledim.
 
 
Kitapları almaya karar verdiğimde Kitap Sihirbazı’nda, Sarah Jio kitaplarının 9.90’lık indirime girmiş olması da çok güzel bir tesadüftü. Üstelik sepete ekledikten sonra dört kitabın 8.80 lira olması da ayrı güzellik oldu J Kitap Sihirbazı’ndan genel olarak memnun kaldım. Kardan Kızı’n temin edilmesini beklediğim için kitaplar beş gün sonra geldi. Bir de Kardan Kız’ın kapağında kesik vardı. Öyle mi koydular yoksa ambalaj sorunu mu bilmiyorum ama sonuçta güzel bir alışveriş oldu.
 


 

2 yorum:

  1. Hepsi harika :) Güzel günlerde keyifle oku inşallah :)

    Kardan Kız ve Son Kamelya, aldığım ve sırasını bekleyenlerden.,diğerlerini okuyup beğenmiştim. Bakalım Sarah Jiolardan hangisi favorin olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Meltem :) Kardan Kız'ı bitirdim ve bekletmeden okumanı tavsiye ediyorum. Sarah Jio'nun Mart Menekşeleri kitabıyla başladım. Hangisi favorim olacak ben de merak ediyorum :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP