Kış Bahçesi - Kristin Hannah

Unknown | 2/07/2014 |

Daha önce okuduğum bir kitap yine sıradaki. Kış Bahçesini henüz okumadıysanız hemen alıp okumalısınız. İlk yüz sayfa kadar içine çok fazla giremediğim ama sonrasında elimden bırakamadığım muhteşem bir kitap. Yazar, savaşın soğuk yüzünü, çaresizliği o kadar güzel anlatmış ki bu kitabı okuduktan sonra sahip olduklarımızın ne kadar değerli olduğunu bir kez daha anladım.
Meredith ve Nina birbirine benzemeyen iki kız kardeş. Babalarının ölmeden önce kızlarından son isteği,  annelerinin anlattığı masalı sonuna kadar dinlemeleridir. Masalı dinledikten sonra annelerinin geçmişini ortaya çıkarmak için bir yolculuğa çıkarlar. Bu yolculuk ailelerini etkiyecek bir sırrı da ortaya çıkarır.
Keyifli okumalar…

6 yorum:

  1. okumadığım bir kitap tavsiyen için sağol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle okumalısınız. Okuduğunuzda yorumunuzu bekliyorum.

      Sil
  2. Yazardan hiç okumadım. Bir kitabını denemek için okumayı istiyorum. Bakalım bir kitabını okuduktan sonra devamını getirecek miyim:)

    YanıtlaSil
  3. Yazarın diğer kitaplarını okumadım ama yapılan yorumlardan sonra okumak istiyorum. Sizin de yorumunuzu bekliyorum o zaman :)

    YanıtlaSil
  4. lisedeyim.okul kütüphanemizde sarah jio gibi birçok seçkin kitaplardan biride bu kitap.okudum ve gerçekten okunmaya değer bir kitap tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar şanslısınız kütüphanenizde güncel kitaplara da sahip olduğunuz için. Ayrıca gençlerin kitap okuyor olması da çok sevindirici :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP