Bakirenin Aşığı - Philippa Gregory

Unknown | 1/31/2014 |


Soluksuz okuyacağınız bir Boleyn serisi kitabı daha. Bu kitapta da yine entrikalar, menfaatler, tuzaklar ve en çok da aşk var. Bazen aşkı için tahtı tehlikeye atan bazen de taht için aşkından uzaklaşan ama her şeye rağmen, ne tahtından ne de aşkından vazgeçmeyen bir kraliçe. Diğer tarafta tahtı ele geçirmek için her şeyi göze alan, kraliçeye aşık evli bir adam. Ve kocasını kaybetmemek için her şeyden vazgeçen, kocasına aşık bir kadın. Bu aşk üçgenindeki gelişmeleri heyecanla okuyacak ve kitabı elinizden bırakamayacaksınız.
Keyifli okumalar…

2 yorum:

  1. kitap bloglarını okumayı seviyorum...philippa gregory nin bu serisini okumuştum gerçekten harika bir entrika ile sarılmış kitap.diğer sayfaya geçmeden önce bile heycanlanıyordum...blogunuz çok güzel ben de yeni açtığım bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim:) Hemen bakıyorum bloğunuza.

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP