Kitap Alışverişi # 18

Unknown | 3/20/2015 |
 
 
 
Sabırsızlıkla gelmesini beklediğim Kral Katili Güncesi kitapları nihayet elimde artık ve nasıl mutluyum anlatamam. Kitapları İlk Nokta’dan aldım. İthaki yayınları bu sitede indirimde ve iki kitabı birlikte alınca da ayrıca indirim uygulandığı için 42 liraya geldi kitaplar. Bu güzel kitaplar geldiğinde hazine bulmuş gibi sevindim. Kargoyu beklemek işkence gibi olsa da kitaplara sahip olacağımı bilmek çok heyecanlandırdı beni.
 
 
Kısa bir süre önce Kristal Kitap’ın bloğunda paylaştığı Kral Katili Güncesi’ni almak için sabırsızlanıyordum. Öyle güzel bir yorum yazmıştı ki sanki hiç bir kitabı bu kadar merak etmemiş, bu kadar çok istememiştim. Bir de üzerine mutlaka okumalısın deyince almak şart oldu. Çünkü Kristal’in tavsiye ettiği kitapların hepsini severek okudum şimdiye kadar. Bu kitapları daha okumadan çok sevdim. Bir kere kapaklarına bayıldım. Bu kadar çok sayfaya ve küçük puntoya rağmen böyle hissetmeme sebep olan tabiî ki Kristal. Beni bu güzel kitaplarla buluşturduğu için kendisine çok teşekkür ediyorum.

Kristal’in güzel yorumuna buradan bakabilirsiniz.

18 yorum:

  1. Epeydir kitaplığımda duruyor ama okula falan götürmesi zor diye okuyamamıştım. Sakin bir zamanda bitireceğim umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde tutarken bile okuması zor gerçekten. O yüzden başka bir yere götürmek iyi fikir değil bence de :)

      Sil
  2. Sizin de yorumlarınızı bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda yorumlayacağım canım :)

      Sil
  3. Gördüğüm en güzel blog tasarımı olduğunu söyleyebilir miyim sakıncası yoksa... Kitap olunca koştum geldim :) Bana da bekliyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakıncası olur mu hiç, çok mutlu oldum, teşekkür ederim :)
      Bu güzel tasarımı ben yaptım diyebilmeyi çok isterdim. Bloğumun güzelliğini sevgili Kristal Kitap'a borçluyum :)
      Ben de hemen geliyorum bloğunuza.

      Sil
  4. Ayyyyy nasıl sevindim şuanda. Almışsın kitapları. Üstelik ikisini birden. Umarım sende benim kadar beğenirsin. :) ^_^ Güle güle oku kitaplarını. Ve Tarihçi hana çıkıp gelene kadar sabret olur mu? :D O ana kadar pek bir şey anlamıyorsun kitaptan. Hikaye oradan başlıyor çünkü. :D

    Bu arada seni mimledim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) Senin yorumundan sonra sanki hiç bir kitabı bu kadar istemedim. Hiçbir kelimesini kaçırmadan, sindire sindire okumaya başladım.Tarihçi hana geldi, şimdiye kadar sıkılmadım çünkü o heyecanın bana geçti ve nasıl şevkle okuyorum bir bilsen :) Tarihçi hana geldikten sonraki kısmını da çok merak ediyorum. Hatta daha güzel olmaya başladı bile.
      Mim için hemen bloğuna bakıyorum.

      Sil
    2. Ayy ayy nasil sevindimmm valla cok mutlu oldum. ^_^ Hemen bitirsende yorum yazsan diye sabirsizlandim simdi. :)

      Sil
    3. Sessiz ortamda okumaya çalışıyorum çünkü anlamadan geçmek istemiyorum. O yüzden ve bir de küçük puntolarından dolayı çok fazla okuyamıyorum. Ayrıca hemen bitsin istemiyorum :)

      Sil
  5. ay ben ithaki çok seviyom yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk defa okuyorum ithaki yayınlarından :)

      Sil
  6. Ilk kitabını okudum ikinci kitabını cok merak ediyorum ama şunu söyleyebilirim ki "Kvothe" karakterine Bayılacaksın. Hele kızıl saçları ve cesareti seni senden götürecek cinsten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapların ikisini de okudum :) Yine de tavsiyeniz için teşekkür ederim. Gerçekten çok güzeller.

      Sil
  7. Aynı şekilde bende iki kitabı ( ve hobbit'i ) ilk nokta dan sipariş ettim. Umarım hasar olmadan ve eksik kitap olmadan ulaştırırlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobbit, merak ettiğim kitaplar arasında. Umarım hasarsız ve eksiksiz gelir kitaplarınız.

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP