MİMMM... (Mim # 16)

Unknown | 12/12/2014 |

Severek takip ettiğim, yayınlarını merakla beklediğim sevgili Kristal’im, Kristal Kitap mimlemiş yine beni J İki mimle birden mimlemiş hem de. Ama ben önce ilk mimi yaptım. İkinci mimi de eğer yapabilirsem en kısa zamanda yayınlayacağım.

1. Türkiye içinde bir yarışmaya katılma zorunluluğun olsa hangi yarışmaya katılırdın?
Aslında bir yarışmaya katılacak kadar cesaretim yok benim. Sıkı bir Survivor izleyicisiyim ama yarışmacı olmak derseniz hiç benlik değil. Aç kalmak, farelerle uyumak, hele o zorlu etaplar… En iyisi Survivor’dan vazgeçmek. Bir ara Acun’un dans yarışması vardı. Bir dans özürlü olarak birkaç figür öğrenmek fena olmazdı J

2. Dünya kütüphanesindesin ve sadece bir tane okuma şansın var. Sonra tüm kütüphane yanacak ve başka kitaplara ulaşman 5 yılını bulacak. Hangi kitabı kurtarırsın?
Hımm, şimdi bu soruya ne desem ki hem niye yanıyor ki kütüphane J Çok değeri olan, el yazması bir kitap olabilir.

3. Büyük ikramiye sana çıktı. Ne yaptın seeen!?
Her yıl yeni yıl yaklaşırken sorulur bu soru vatandaşa. O mikrofon bana uzatılsa nasıl cevap veririm bilmiyorum çünkü bana çıkmaz diye hiç düşünmedim açıkçası. Çıkarsa düşünmeyi tercih etmişim demek ki. İlk yapacağım, hayalimdeki kütüphaneyi gerçekleştirmek olur. Sonra ne mi yaparım, büyük ikramiyeyle neler yapılmaz ki. Dünya turuna çıkar, orta çağa ait gotik mimarinin olduğu ülkelerdeki o havayı teneffüs etmek isterdim. En önemlisi de ihtiyacı olan yaşlılar ve çocuklara yardım ederdim.

4. Sevgiline yaptığın en büyük jest nedir peki ya annene olan en büyük jest?
Bu soruya verecek bir yanıt bulamadım. Acaba jest yapmamış olabilir miyim?

5. Var say ki cennettesin. Cennetinde ne var? 3 şey söyle olduğu kesin olan.
Ailem ve bir de kitaplarım.

6. Sence en kötü hastalık ne? Ne olmaktan korkarsın?
Hastalıkların hepsi kötü ve ben o yüzden Allah hiç kimseye dermansız dert vermesin diyorum.
 
7. Aşkın en temel hissettirdiği ne?
Heyecan= AŞK

Ben de sevgili Kozmokitap ve ÖzgeTerzi’yi mimliyorum.

2 yorum:

  1. En sevdiğim soru. Büyük ikramiye sana çıksa ne yaparsın. :D Bir gün ver bakalım büyük ikramiyeyi ne yapıyor muşum? diye cevap vereceğim birine. :)))

    Yaptığın için teşekkür ederim. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :((( Valla doğru. Önce versin ikramiyeyi sonra cevabını alır zaten.

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP